President

måndag 23 maj 2022
Edsbyns RK har alltid varit ett levande nätverk för människor aktiva i vårt lokalsamhälle inom näringsliv, offentlig sektor och ideell sektor.

Men vi lyfter också blicken utanför kommungränsen genom att delta i Rotarys internationella arbete för att främja hälsa, utveckling, jämställdhet och fred genom vår insamlingsverksamhet. Lokalt delar vi ut stipendier och bidrag för ändamål som stödjer Rotarys värderingar. Vi får även intryck utifrån genom att vi alltid har någon som berättar något intressant i samband med våra lunchmöten.

Om du är intresserad av att bli medlem hos och delta i vårt arbete är du välkommen att kontakta någon av oss i styrelsen.
Det går alldeles utmärkt att närvara som gäst på någon av våra luncher för att känna dig för, säg bara till.

Håller du på med något som du vill berätta om för andra så är välkommen att göra en presentation i samband med ett lunchmöte.

Hör gärna av dig om du är intresserad av att veta mer, 0730-318 560